متن آهنگ جدید محمد بی باک بنام تقصیر کی بود

خرید بک لینک

منوتو که نشد عاشق شیم

بگو بهتره ساکت شیم

میون ما یکی میره نه هر دو تا

شبو روز همه جور حرفی بود

اگه تندی تو رفتی زود تقصیر کی بود

خستم می افتم از حالا تو جرو بحث

میندازیم تقصیرهارو ما چپو راست سر هم

چه جوری بکنم من این رفتارتو غده غن

ک نره رو مخه ادا اطفال ی فن من

بیحالی با دوستات که سرتا پاتو خنده بعد

میاری تو تلخ ترین اخلاقاتو برا من

این همه دردها لبه پرتگام

هیچی نگو بزار تموم شه حرفام

چیزی میخوای بشنوی که جنبه شو نداری

کل هفته کار بازم تو شنبه شو فراری

نه نمیام من که میخوام همین الان وایسم

حیف برو تو بقیشو تنهایی

نیست مث که حواس تو نه واسه من نه واسه تو

رنگی نمونده چیز تیرگیمون خیلی دیره بخوایم بگیم تقصیر کی بود

منوتو که نشد عاشق شیم

بگو بهتره ساکت شیم

میون ما یکی میره نه هر دو تا

شبو روز همه جور حرفی بود

اگه تندی تو رفتی زود تقصیر کی بود

نانوشته ها و ناگفته ها...

ما را در سایت نانوشته ها و ناگفته ها دنبال می‌کنید

برچسب: متن آهنگ جدید بلک کتس,متن آهنگ جدید زدبازی پرسپولیس زلزله, نویسنده: بازدید: 78 تاريخ: يکشنبه 11 مهر 1395 ساعت: 4:28

صفحه بندی